Рекламний профіль
Рекламний профіль
Чому Вам варто вибрати саме зовнішню рекламу? Тому що це найдоступніший і найпопулярніший спосіб заявити про появу нового бренду, зробити впізнаваним свій логотип та товарний знак, створити потрібний образ свого товару, послуги чи магазину, візуально "познайомивши" з ним городян.Популярність цього виду реклами стрімко зростає. За експертною оцінкою Всеукраїнської рекламної коаліції у 2006 році оборот зовнішньої реклами збільшиться на 33%, тоді як телевізійна реклама зросте лише на 23%.
За даними статистики у центрі мегаполісу на вдало розміщену зовнішню рекламу звертають увагу від 50 до 100 тисяч людей на день!
Застосування
Система з використанням постерного профілю незамінна там, де необхідна швидка зміна інформації. Постер є системою алюмінієвих профілів, з яких можна легко і швидко виготовити рами різних розмірів. За рахунок сторін, що розкриваються, рамки заміна інформації відбувається в лічені секунди.Універсальність системи, Різна конфігурація та розміри її елементів відкривають великі можливості для дизайну. За допомогою самоклеючих вінілових плівок Ви зможете надати профілям будь-який колір. Дана конструкція може використовуватись у світлових коробах.
Акрилайт - рекламний засіб, виготовлений за наступною технологією: зображення наноситься на скло (оргскло) методом гравіювання та підсвічується яскравим джерелом через торець скла. В результаті світиться лише гравіроване рекламне зображення, яке можна доповнити липкою аплікацією.
Компактні розміри та незвичайний зовнішній вигляд є безперечними перевагами даного виду світлової реклами.
Світлова реклама – світлові короби (лайт бокси) сьогодні застосовуються і у зовнішній рекламі (панель-кронштейни), і у внутрішній рекламі – у магазинах, барах, кафе, на виставках.
Перші лайт-бокси були досить примітивні: сталевий профіль, пластик та звичайні лампи денного світла. Зображення формувалося з вирізаних на плоті і наклеєних на лицьову поверхню фрагментів. Розташовувалися такі панель-кронштейни, як правило, на стовпах міського освітлення або на фасадах будівель та мали розмір до 1,2 х1, 8м. Здебільшого вони використовувалися для локальної зовнішньої реклами банків, магазинів, кафе. Такі панель-кронштейни виготовлялися штучно та коштували досить дорого.
У новому тисячолітті технології виготовлення світлових коробів зробили крок далеко вперед: алюмінієвий профіль, високоякісні повнокольорові зображення, нанесені на пластик методом шовкотрафаретного друку (шовкографії), складні рельєфні корпуси, енергозберігаючі лампи, вбудований годинник, порошкове фарбування металів. . Використання в процесі виробництва світлових коробів вакуумного формування дає можливість надавати виробам об'ємність, яка дозволяє акцентувати увагу на різних частинах рекламного зображення, в результаті чого виріб виглядає набагато виграшніше.
Постери використовуються сьогодні скрізь: і в оформленні торгових залів та вітрин магазинів, і при оформленні виставкових стендів, і в оформленні інтер'єрів кафе, барів, ресторанів тощо.
Тенденції сьогоднішнього дня в рекламі такі, що для рекламодавця стає вигідним замість звичайних рекламних плакатів, виготовлених з паперу, замовляти рекламні постери, виготовлені з металу.
Переваги таких постерів очевидні:
по-перше, - вони не рвуться і не старіють;по-друге, - вони не вигоряють;
по-третє, - вони значно довговічніші за паперові;
по-четверте, - зображення на них може бути рельєфним
Таким чином, алюмінієві постери кращі, ніж паперові підходять на роль POS-матеріалів, і така реклама є значно дієвішою.
Весь каталог рекламних профілів Ви можете завантажити у прайсах або отримати консультацію наших спеціалістів зателефонувавши до нас в офіс.